Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

11 Nisan 2018 Çarşamba

Gökyüzünden Bir Selam




Herkese merhabaa :) günlerdir beklediğim yolculuk sonunda gerçekleşti ve şuan size yumuş yumuş ve bembeyaz bulutların, huzur veren maviliğin gökyüzünün en ortasından yazıyorum. Şuan solumda Sivas sağımda ise Kayseri var ve yolculuğumuz harika ilerliyor :)
   Rotam nereye bunu söylemedim dimi çok pardon istikamet Bingöl. Ah bu aşk insanlara neler yaptırıyor. Yükseklik korkusu olan ve ilk defa uçağa binen biri olarak kalkıp hiç bilmediğim bir şehre geldim. Sırf sevdiğim adamın kokusuna kavuşabilmek için. 
  Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açıp saat 7:30 arabasına yetişip Ankara'ya geçtim. Ankara'yı aşırı sevmeme rağmen hiç vakit geçirmek nasip olmadı bugün. Son dakikada hava alanına giden otobüse yetişip bir anda kendimi havalimanı yolunda buldum. İndiğimde o kadar büyük ve kalabalık bir yerdi ki Esenboğa... Hayalimdeki kadar güzel değildi ve aşırı stres oldum bagajları geçir, bilet al, bagaj ver derken. Uçağa binmekten soğudum resmen kesin korkumda var kötü geçecek diye düşündüm yolculuğumu. Ama hiçte öyle olmadı şuan çok harika ilerliyoruz, hosteslerin kibarlığına bayıldım muazzam yani. Tek sorunum bilet alırken cam kenarı istemediğim için ortada oturmak oldu ama dönerken kesinlikle cam kenarı olarak belirteceğim. İlk kalkarken biraz sarsıldım ve bir korku oldu kalbim uçak hızında atıyordu sanırım. İlerleyen dakikalarda alıştım hiç sorun olmadı inerken de biraz korktum ama inanılmaz eğlenceliydi. Yükseklik korkum yüzünden dönme dolaba dahi binemeyen ben gelip uçağa binmem gerçekten kendime hayran bıraktı beni :) Size günlük olarak Bingöl'de neler yaptığımı anlatacağım yazılarımda umarım memnun kalırım :) Hepinize sevgilerle...

8 yorum:

  1. Zaten uçağa ilk kalkarken birde inerken biraz sarsıyor ama sonrası çok güzel ve keyifli oluyor ❤😊tadını keyfini çıkar canım benim hadi bakalım bekliyoruz güzel haberlerini 😊❤sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten harikaydı korktuğum gibi değildi :)

      Sil
  2. Oleyyy bir tecrübe daha tamamlanmıştır. Bol uçuşlar diliyorum:)) her biri yeni görülecekler yerler olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet tam anlattığınız gibiydi :) İnşallah bir sonraki uçuşum Eylül'de olacak çok harika bir yere :)

      Sil
  3. Hem yeni bir deneyim, korkuyu yenmek, hem de yepyeni bir şehir :) süpermiş

    YanıtlaSil
  4. Uçağa hiç binmedim. Ama eşim başka bir yerde olsaydı ve görmek zorunda kalsaydım kesinlikle korku morku kalmadan biner giderdim :) AŞKKK :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğimiz birini görmek olunca işin ucunda hiçbir korku önemli olmuyor ☺️

      Sil